Sunday, September 18, 2011

kaunter pertanyaan

"yan, kau tawu x abu(bukan nama sebenar) masih sama lagi la dia punya level.level reaction dia bila aku cuba test dia benda2 berkaitan hal yang boleh menimbulkan kontroversi antara dia dengan ex dia, or yang boleh buat ex dia jeles.tadi aku pergi rumah dia, pastu ada la sepupu aku candid gambar dia,so aku post la kat wall dia, then aku bagitawu dia.kau taw x dia macam x suka,siap cakap nak delete lagi.alasan dia, sebab x smart so malu.padahal aku tawu, mesti xnak kasi ex dia tengok ataupun tawu aku pergi rumah dia.macam biasa, nak jaga hati ex dia la, ape lagi kan.hmm, sampai bila aku nak tahan ni yan."

so i pun,bla bla bla........and tetttt talian diputuskan..

summary nya, kalau kita nak dengan seseorang tu kenalah bersedia dengan kesan past time dia..ex ni memang memainkan peranan penting, mereka adalah golongan yang berkuasa tapi senjatanya sangat halus..dia dah x de pape dengan gf/bf korang tapi boleh control bf/gf korang dengan tanpa berbuat protes atau mogok besar besaran pun..macam kes kawan i ni, hanya atas alasan nak jaga hati je, tapi betapa besarnya pengaruh ex dia tu..H.A.H.A.H.A..well, that's life..

just bersabar la sikit lagi..doa banyak2 supaya lelaki tu boleh gantikan tempat ex dia tu dengan u, sepenuhnya..kalau dalam masa nak lembut hati ni kita akan diuji banyak lagi dengan situasi yang sebegini, just telan k, SABAR..sebab u ur self yang decide nak lelaki tu kan,so kena terima lah pros and conts yang tersedia ada..lama2 mungkin dia akan sedar dari mimpi..




kalau x jugak, asek2 nak fikir pasal ex dia jugak, what are u waiting for lagi?? don't waste your time on a guy that is not willing to appreciate u..mungkin dia buat macam2 dah untuk u, kiranya dia memang sayangkan u, tapi what about his heart?because i know, bukan kita mintak pun sejambak bunga rose tiap2 minggu, mintak dibelanja makan sedap2, kol tiap2 hari or apa lagi lah yang dia buat, kita just nak hati dia hanya untuk kita kan..i understand that..

so, pandai2 lah fikir..jangan terlalu mengharap..










p/s : makan dalam

No comments:

Post a Comment