Wednesday, March 14, 2012

peperangan *ngee~

peperangan yang setakat ni paling hebat dalam hidup aku adalah peperangan nafsu..pffttt~

seperti uollss semua tahu, perempuan ni banyak nafsunye, nafsu nak makan, nak shopping, nak jalan2, nak tidur, nak malas2, nak bersenang lenang, nak solat di akhir waktu, nafsu nak bercintan cintun, nafsu nak usha keindahan alam yang dizahirkan oleh kaum lelaki, nafsu nak bergossip, dan sebagainya..

dan nafsu2 ini juga sangat pandai, depa ni mai bergilir2..bukan sekaligus ye..jadi, ada time tu i akan rasa insafnya xnak la but benda tu bla bla, japgi kang bila sejuk2 cuaca mendung, rasa cam beshnyeeee kalau dapat peluang tuuuuuuu......hmmmmm argh xsukaaaa..

jadi selalunya apa i buat, i akan cuba paksa diri i untuk x fikir benda2 ni..either on the good side or bad side..so x payah la nak melawan dengan diri kan..but at the end, i rasa i selalu blur, macam di awang-awangan gitu..haha..









p/s : saya x mengharapkan seorang yang soleh bak alim ulamak untuk menjadi suami saya, cukuplah sekiranya dia membawa saya bersama2 kembali ke pangkal jalan dan kami berusaha ke arah itu; menjadi hamba yang bertaqwa

No comments:

Post a Comment